VOIP

Waar en wanneer je maar wil bereikbaar op vast, mobiel en in je browser.

Telefonie (VOIP)

Meer mogelijkheden en minder gedoe

Niet meer afhankelijk van een logge telefoonprovider, maar zelf de touwtjes in handen. Dát is online telefonie via HisQ. Daarnaast heb je altijd ondersteuning van onze medewerkers achter de hand. Wij zijn graag flexibel, denken in mogelijkheden en gaan voor een snelle en kwalitatieve oplossing.

Loop je er tegenaan dat je telefoonprovider pas na veel tijd en moeite met halve oplossingen komt? Verspil geen onnodige tijd en energie meer en kom naar HisQ. Wat wij je bieden:

  • Online telefonie (VoIP)
  • Een online dashboard waarin je gemakkelijk en snel, zelf wijzigingen in je telefoniestructuur kan aanbrengen
  • Een bereikbare helpdesk die met je meedenkt in mogelijkheden en waar jij dat wenst de touwtjes uit je handen neemt

Wat is online telefonie (VoIP)?
Anno 2022 gaat alle telefonie via het internet. Dit heet Voice over IP, ofwel VoIP. Er is geen fysieke telefooncentrale meer nodig. Met VoIP heb je een telefooncentrale online in de Cloud. Met VoIP heb je oneindig veel mogelijkheden die vroeger niet denkbaar waren. Daarnaast ben je ook niet meer volledig afhankelijk, maar kan je zelf supersimpel wijzigen doen in je belstructuur.

Zelf bepalen wanneer je bereikbaar bent
Je bereikbaarheid regel je gemakkelijk via het online dashboard. Na sluitingstijd de voicemail erop of doorschakelen naar een mobiel? Na 15 seconden overgaan, automatisch doorzetten naar een collega? In het dashboard maak je zelf verschillende belplannen waarin je dit soort zaken vastlegt. Je schakelt simpel over naar een ander belplan, of voert eenvoudig een wijziging door. Ook kunnen werknemers gemakkelijk zelf regelen wanneer ze wel of niet bereikbaar zijn.

Bepaal zelf welk device overgaat
Wil je gebeld worden op een vaste telefoon, mobiel of op je laptop? De keus is aan jou. Je hoeft alleen een stabiele internetverbinding te hebben.

Zelf bepalen op welke manier
In de belplannen die je zelf instelt kan je bepalen naar wie een telefoontje gaat. Stel een keuzemenu in, kies naar wie het belletje gaat als jij niet opneemt of stel een belgroep in. In een belgroep gaat de telefoon bij meerdere personen over en is het een kwestie van wie er het eerst opneemt. 

Slaan wij de handen ineen?
Online telefonie maakt je flexibel en geeft jou de touwtjes in handen. Mocht je toch even willen sparren of kom je er niet helemaal uit? Je kan altijd contact opnemen met onze helpdesk voor hulp. Doordat online telefonie zo veelzijdig en eenvoudig aan te passen is, is het ideaal voor het leveren van maatwerk. Met telefonie via HisQ krijg je meer mogelijkheden voor minder gedoe.

Wil je meer weten over telefonie via HisQ en de mogelijkheden voor jouw bedrijf?

 

Neem contact met ons op

Neem gerust contact op als je benieuwd bent wat HisQ voor je kan betekenen.  Wij helpen u graag verder.

VOIP

Waar en wanneer je maar wil bereikbaar op vast, mobiel en in je browser.

Online telefonie (VoIP)

Meer mogelijkheden en minder gedoe

Niet meer afhankelijk van een logge telefoonprovider, maar zelf de touwtjes in handen. Dát is online telefonie via HisQ. Daarnaast heb je altijd ondersteuning van onze medewerkers achter de hand. Wij zijn graag flexibel, denken in mogelijkheden en gaan voor een snelle en kwalitatieve oplossing.

Loop je er tegenaan dat je telefoonprovider pas na veel tijd en moeite met halve oplossingen komt? Verspil geen onnodige tijd en energie meer en kom naar HisQ. Wat wij je bieden:

  • Online telefonie (VoIP)
  • Een online dashboard waarin je gemakkelijk en snel, zelf wijzigingen in je telefoniestructuur kan aanbrengen
  • Een bereikbare helpdesk die met je meedenkt in mogelijkheden en waar jij dat wenst de touwtjes uit je handen neemt

Wat is online telefonie (VoIP)?
Anno 2022 gaat alle telefonie via het internet. Dit heet Voice over IP, ofwel VoIP. Er is geen fysieke telefooncentrale meer nodig. Met VoIP heb je een telefooncentrale online in de Cloud. Met VoIP heb je oneindig veel mogelijkheden die vroeger niet denkbaar waren. Daarnaast ben je ook niet meer volledig afhankelijk, maar kan je zelf supersimpel wijzigen doen in je belstructuur.

Zelf bepalen wanneer je bereikbaar bent
Je bereikbaarheid regel je gemakkelijk via het online dashboard. Na sluitingstijd de voicemail erop of doorschakelen naar een mobiel? Na 15 seconden overgaan, automatisch doorzetten naar een collega? In het dashboard maak je zelf verschillende belplannen waarin je dit soort zaken vastlegt. Je schakelt simpel over naar een ander belplan, of voert eenvoudig een wijziging door. Ook kunnen werknemers gemakkelijk zelf regelen wanneer ze wel of niet bereikbaar zijn.

Bepaal zelf welk device overgaat
Wil je gebeld worden op een vaste telefoon, mobiel of op je laptop? De keus is aan jou. Je hoeft alleen een stabiele internetverbinding te hebben.

Zelf bepalen op welke manier
In de belplannen die je zelf instelt kan je bepalen naar wie een telefoontje gaat. Stel een keuzemenu in, kies naar wie het belletje gaat als jij niet opneemt of stel een belgroep in. In een belgroep gaat de telefoon bij meerdere personen over en is het een kwestie van wie er het eerst opneemt. 

Slaan wij de handen ineen?
Online telefonie maakt je flexibel en geeft jou de touwtjes in handen. Mocht je toch even willen sparren of kom je er niet helemaal uit? Je kan altijd contact opnemen met onze helpdesk voor hulp. Doordat online telefonie zo veelzijdig en eenvoudig aan te passen is, is het ideaal voor het leveren van maatwerk. Met telefonie via HisQ krijg je meer mogelijkheden voor minder gedoe.

Wil je meer weten over telefonie via HisQ en de mogelijkheden voor jouw bedrijf?

 

Neem contact met ons op

Neem gerust contact op als je benieuwd bent wat HisQ voor je kan betekenen.  Wij helpen u graag verder.

Schuiven naar boven